Digital Advertising and Marketing


Pengiklanan dan pemasaran digital kini menjadi antara keperluan kumpulan peniaga dan usahawan. Kebanyakan peniaga kini menggunakan hampir kesemua jenis platform digital dan media seperti enjin carian, media sosial, emel dan laman web bagi membina rangkaian bersama prospek. 

Kami menyediakan DUA SOLUSI bagi pengiklanan digital anda:

1. Pengiklanan Digital di Platform Media Sosial Terpilih
2. Pengendalian Platform Media Sosial (FB dan IG) 

1. Pengiklanan Digital di Platform Media Sosial Terpilih

Bagi Pengiklanan Digital di Platform Media Sosial Terpilih, Pondok Grafik bekerjasama dengan beberapa rangkaian agensi media sosial terbesar di Terengganu dan Pantai Timur, bagi menyampai dan memperkenalkan perniagaan anda menerusi platform digital yang mempunyai 200,000 pengikut, 400,000 pengikut dan juga platform media yang mempunyai hampir setengah juta pengikut.

Contoh capaian adalah seperti berikut, klik untuk melihat hantaran sebenar (DESKTOP/PC VIEW ONLY):

SOGO:
SOGO SALES
TEALIVE:
TEALIVE PROMOTION
PONEY SALES:
PONEY SALES
PONEY SALES
KLCC | MESRA MALL:
LAIN-LAIN JENAMA PERNIAGAAN:
...dan banyak lagi!!!

Pondok Grafik kini sedang dan berhasrat dapat berkolaborasi dengan lebih ramai pengamal media dari Pantai Timur dan seluruh Malaysia agar jenama anda dikenali.  

2. Pengendalian Platform Media Sosial (FB dan IG) 

Kemaskini Platform Media Sosial anda (FB dan IG) setiap hari dengan info,grafik,gambar atau video! Kami di Pondok Grafik menyediakan pakej pengendalian platform media sosial. Hubungi kami untuk keterangan lanjut.
SLOT ADALAH TERHAD!







Jangan berlengah lagi, hubungi kami hari ini!